close




禹哲的第一座 以及第二座獎
Yuzhe's first & second award.


大家好啊 我是禹哲
Hello everyone. I'm Yuzhe.

這次在香港很開心除了參加聖誕夜活動之外
I'm very happy this time round in Hongkong. Other than participating in the Christmas event,

還參加了新城電台頒獎典禮
I also attended Metro Radio Award Presentation.

並且同時得到了我的第一座及第二座獎 真的很驚訝
I got my first & second award at the same time. It's really surprising.

因為當我拿到第一座獎時 真的沒想到會再拿到第二個
Because when i got my first award, i really didn't expect to win a second award.

但是對我來說 這兩個獎是屬於你們大家的
To me, the two awards belong to all of you.

因為是妳們支持跟投票 才讓我能夠上台拿到這兩座獎
Because of everyone's support & votes, i'm able to go up the stage to receive both awards.

在上台的同時 真的很想跟每一個支持我的人分享
Whilst up the stage, i really wish to share the award with each & everyone who supported me.

不過我很開心拿到新人獎 因為每個人能拿新人獎的機會都只有一次
I'm very happy when i got the Newcomer award. That's because each person has only one chance to clinch the Newcomer award.

最重要的是 沒有妳們支持我 我是拿不到的
Most importantly, without the support from all of you, it's impossible for me to get the award.

在頒獎典禮上也遇到很多人
Met many people at the award presentation.

有我欣賞的歌手陳奕迅
Like the singer i admire - Eason Chen.

還有好久不見的瑞希啊 HAHA
And also Ruixi whom i have not seen in awhile. HAHA.

接下來 就繼續努力囉
I'll continue to work hard!



* 翻譯 by missyoopsiie ~
Translated by missyoopsiie





PS: 若想複製這片翻譯過的文章, 請說明來源~ 因為我可是花不少時間來翻譯的哦~ 謝謝囉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    missyoopsiie 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()